Rozkrecamy stronke...

Już na wstępie wyznam, że jeśli chodzi o robienie zdjęć i ich późniejsze przerabianie, to w tym temacie jest ze mnie jedna wielka ciapa. Za to będziecie musieli mi wybaczyć. Jednak postaram się pokazać za pomocą zdjęć jak piękne potrafią być lalki. Nie wiem jak mi to wyjdzie, dlatego byłabym mile zaskoczona, gdyby ktoś z Was mógł udzielić mi jakichkolwiek rad. Gdzie robię błędy, na co warto zwrócić uwagę, itp. Powtarzam jeszcze raz, że dopiero uczę się robić zdjęcia! Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień (albo raczej tą cząstkę dnia, jaka mi została po powrocie ze szkoły), można powiedzieć, że był on... nieco zakręcony (czyt. bardzo zakręcony). Latałam jak szalona od jednego krańca pokoju do drugiego, szukając odpowiednich miejsc na zrobienie zdjęć do zakładek. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz