Pandastycznie!

Ja i te moje głupie tytuły..
No nic.

Dzisiaj mała sesja z pandami,
do których zarówno ja i Lulu mamy wyjątkową słabość!

Wybaczcie, że znowu jest ubrana w to samo co wczoraj,
ale nie mogę się nacieszyć tą bluzą!

Poza tym Lulka jest ze mną niecały miesiąc
i niestety jeszcze nie mam dla niej za wiele ubranek. T^T

Ale kogo to obchodzi, przejdźmy do pandałek! : 3

 L: Hej, to ja Lulu!

 L: Jak już pewnie wiecie, bardzo lubię pandy.
Dlatego chciałabym Wam kogoś przedstawić.

L: To jest Rysio! Słodki, niee? No już, zachwycajcie się!

 L: *czuje czyjś wzok za plecami* 

L: Ej, widzieliście to?!

<jakiś czas później>

 L: Chcę go.
J: Lulu, masz już Rysia. Ta panda jest moja... ^ ^''

<jakiś czas później - part 2>

L: Czemu nie możesz być większy?!

I w ten oto sposób Rysiu został okrzyczany przez moją pannę. ^ ^"

2 komentarze: