Truskawkowe ciastko

Hejka!

A więc dzisiaj byłam strasznie wykończona.

Dwie godziny wf-u w piątek na ostatnich lekcjach,
to widocznie za dużo jak na moją wytrzymałość.

Jednak kiedy wróciłam do domu i rzuciłam standardowe pytanie:
"Przyszło coś do mnie?", mama odpowiedziała, że tak!

Kiedy weszłam do pokoju, na komodzie leżała paczuszka.

A w niej?

Śliczna bluza w truskawki/poziomki
(sama nie wiem co to jest xD) dla Lulki! 

Zakochałam się w niej od pierwszego spojrzenia
i nawet mojej pannie się spodobała
(z nią to nigdy nie wiadomo xd).

Ale po o ja tyle o tym gadam, zobaczcie sami!
Zapraszam na małą sesję z komódką. ;)


(Tutaj Lulu rozmyśla nad tym jak naprawić rączkę od szufladki ;____;)

Ogólnie szukam nowego wiga dla mojej panny.
Najlepiej różowego,jednak rozważę też inne kolory.
Kupiłam już chipy,do których każdy odcień będzie pasował, 
więc naprawdę nie gra on roli. Zapłacę ok. 50 zł. 
Może ktoś z Was miałby coś do zaoferowania?

L: Akuku!

Od tego zdjęcia zaczęłam się bawić programem
do przerabiania zdjęć, co niestety widać :c

L: Ciekawe co jest na górze... Hmm...


    
L: E tam, nic ciekawego.

No i tak to mniej więcej było ^ ^''


edit. w paczce razem z bluzą
była dołączona taka urocza karteczka : 3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz