Klotnia o nowy wig. Czy skonczy sie na lysolku? ;3;

Witam witam.

Ostatnio straciłam wenę do robienia zdjęć i wstawiania ich.
Zauważyłam, że na wielu blogach teraz tak piszą.
Może to jakiś rodzaj zimowego lenistwa? ;3

Jakiś czas temu dla Lulu przywędrował nowy wig.
Starałam się wiele razy zmieniać jej fryzurę
i chociaż bałam się co do koloru,
teraz jestem zachwycona efektem końcowym!

Jednak oczywiście wiadomo,
że nie obyło się bez małej sprzeczki.
(nie ma to jak kłótnia z własną lalką, Kyo)

Ale tym razem muszę się pochwalić, że wyszło na moje!
(CHOCIAŻ RAZ! ;u;)

Ale dosyć zanudzania, zapraszam na historyjkę!

J: Hej Lulu! I jak nowy wig?
L: Hmm...

L: Nie lubię go!
J: Ale dlaczego...? :c

L: *robi krok*

L: Łaaagh! *wywraca się* DLATEGO! -.-''

L: Jest strasznie ciężki i ciągle potykam się o te długie kudły!
J: Przyzwyczaisz się...

L: Zaraz będzie po nich. Hihihi....
J: Nie Lulu, nie rób tego!!!

L: Bo co?
J: Ehh... poczekaj.

<i te moje paznokcie... 눈_눈>
J: *podaje grzebyk* Masz, spróbuj się uczesać.
L: Ee.. no dobrze.

L: *czesu czesu* Jeeeeeej, ale milutko! : 3
J: A nie mówiłam? ^ ^

L: Przepraszam, że chciałam się was pozbyć, włoski... T^T

I w ten oto sposób postawiłam na swoim
i Lulu jest teraz Różową Panną.

Ogólnie wig na żywo prezentuje się lepiej -
jest taki mięciutki i ma cudny kolor. <3

Na początku sama planowałam go przyciąć,
ponieważ lalkę rzeczywiście trudniej teraz postawić
(zwyczajnie ma za ciężki łeb xD).

Ale szkoda by mi było.
Lulka jest teraz taka śliczna. :3


Przy okazji sukieneczka, którą Panna ma na sobie,
została uszyta przez mojego Saru <3.

6 komentarzy:

  1. Milutko wygląda w tym wigu ^^ Mnie się podoba, kolorek pasuje :3
    A paznokieć bardzo ładny, sama bym chciała taki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ^ ^
      Hahaha, to najdziwniejszy komplement, jaki dostałam. XD <3

      Usuń
  2. Serio fajny paznokieć :D Moje ciągle się łamią i nie są takie śliczne ;w;
    A Lulu cudnie jest w tym wigu, kolor bardzo do niej pasuje i ożywia jej uroczą twarzyczkę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że zwróciłam uwagę swoim paznokciem. xD
      <333

      Usuń
  3. Cudowny blog! Piękna lalka! Też taką chcę! Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń