Nowe ubranka! (co sie dzialo w ferie part 1)

Okej, na początku chcę Was przeprosić.
Wiem, wiem... co tu po przeprosinach, skoro nie było mnie tyle czasu.
Myślę, że musiałam zrobić sobie chwilę odpoczynku.
Nie lubię moich zdjęć i kiedy mnie tu nie było miałam mały kryzys.
Jednak w końcu wzięłam się w garść 
i postanowiłam jednak pokazać Wam, co u mnie słychać.

~~~
As a well...
Lulu podostawała trochę nowych ubranek!
Między innymi była to słodziaśna sukieneczka, którą uszyła...
Nikt inny jak S-erpentyna!
Tylko dzięki Tobie Lulu jest taka urocza! <3





Noo dobra, co dalej?
Następne ubranka! :)

Ciuszek nr 1 - rajstopki w babeczki

Ciuszek nr 2 - spódniczka w paski

Ciuszek nr 3 - rajstopki w paski


Czasami mam wrażenie, że za bardzo ją rozpieszczam. ^^''

2 komentarze:

  1. W sukience wydaje się taka malutka : ) A ostatnie rajstopki bardzo pasują jej do oczu.
    Myślę, że lepiej jest mieć mało rozpieszczonych lalek niż dużo zaniedbanych.

    OdpowiedzUsuń