Are you there, spring?

Na wielu Waszych blogach widać, że do Polski wreszcie zawitała wiosna.
A co z dziurą (zwaną fachowo Elblągiem), w której mieszkam ja?
Do mojego miasta wiosna zagląda tylko czasami... przynajmniej teraz.
Ale były dni, kiedy ciepełko aż biło po twarzy przy otwieraniu okna.

Ponieważ w Dzień Wagarowicza nie miałam lekcji w szkole (paliliśmy marzanny),
skończyłam na tyle wcześnie, żeby wyjść z siostrą i Lulu na poszukiwanie wiosny!
Zwiedziłam z dziewczynami całe osiedle... zarówno wzdłuż, jak i wszerz! 
Niestety po niecałej godzinie zaczął wiać chłodny wiatr, a my nie miałyśmy kurtek, 
przez co  byłyśmy zmuszone wrócić wcześniej do domku. 

Dosyć gadania, czas na zdjęcia!








+ BONUS
ten nekoś patrzył jak robię zdjęcia :3


To by było wszystko na dzisiaj!

Chciałabym przy okazji zaprosić Was na mojego drugiego bloga,
na którym piszę opowiadania yaoi z członkami SHINee ~

5 komentarzy:

  1. Jaka piękna kota! Awww :3
    Ale Lulu jest jeszcze bardziej urocza :3 Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo, piękne zdjęcia. Lulu ma przepiękną koszulkę. Kucyki rządzą. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu u ciebie słodko ♥
    Całkiem ładne zdjęcia, Lulu jest ślicznie ubrana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lulu jest najlepsza. :3 <3

    OdpowiedzUsuń