Na plac zabaw!

W końcu zrobiło się w miarę ciepło, 
więc młodsza siostra wyciągnęła mnie na plac zabaw.

Wiedziałam, że w końcu tego nie uniknę, hihi. ^^''

Tak czy siak postanowiłyśmy wziąć ze sobą Lulu.
Chociaż siostra ma dopiero siedem lat, pomogła mi.

Czas zaliczam do przyjemnie spędzonego. ~






J: Hej, co robisz?!

L: A jak ci się wydaje? Wchodzę!

L: Jestem!
J: Ehh... ^ ^''




+ BONUSIK
znalazłyśmy wiosnę!


Nie wiem czy zauważyliście, czy nie,
ale ostatecznie skróciłam wiga Lulce.

Teraz jest chyba lepiej... a przynajmniej wygodniej.

Spróbuję później jeszcze wyprostować końcówki,
jednak trochę się boję, żeby nie zniszczyć peruki.

To by było a tyle,
annyeong! <3

7 komentarzy:

  1. Po tych zdjęciach sama bym się z chęcią przeszła na plac zabaw :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lulu wygląda prześlicznie, a zdjęcia są cudne, takie kolorowe i wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, tak cieplutko ^^
    Szalenie podoba mi się jej wig :3
    Ahhh, piosenka w tle taka fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam wszystkim, to takie kochane! <3

    OdpowiedzUsuń